Cum demisionați

Cum demisionați

Modul în care vă dați demisia are un impact asupra carierei dumneavoastră. Conformându-vă unei etichetei adecvate vă ajută să reușiți în a inspira încredere pe măsură ce vă dezvoltați cariera, în timp ce o abordare greșită în a vă da demisia ar putea influența negativ viitorul dvs. La urma urmei, o recomandare bună nu este doar valoroasă, ci vitală.

Luarea deciziei potrivite

  • Care sunt avantajele și dezavantajele locului de muncă actual? Dar ale celui nou?
  • Ați urmat toate căile de avansare în cadrul companiei actuale?
  • Ați pleca dacă vi s-ar fi oferi mai mulți bani sau o promovare?
  • Gândiți-vă la motivele dvs. de a pleca, în primul rând. Ce v-a făcut nefericit/ă? Este posibil ca aceste probleme să se schimbe?
  • Nu vă lăsați influențați de comentariile prietenilor sau ale familiei, cum ar fi "dar aveai o stabilitate".
  • Nu vă lăsați amăgiți de gândul că oamenii ar putea spune: "nu ar fi același lucru fără tine" sau "te aflai în linia de promovare".

Odată ce v-ați hotărât să demisionați, sarcina dvs. cea mai urgentă este să informați managerul.

Nu uitați că o urmă de sentiment exprimată poate însemna mult la finalul colaborării.

Cu toate acestea, trebuie să realizați că totuși ați ales să plecați și nu vă veți mai întoarce. Odată ce ați renunțat, nu vă veți putea schimba decizia și aceasta ar putea însemna că trebuie să părăsiți biroul imediat. Asigurați-vă că sunteți pregătit/ă în cazul în care sunteți trimis/ă în concediu cu efect imediat.

Looking for a job

Sunteți în căutarea unui job?

Aflați care este următorul dvs. pas în carieră.

Căutați acum