Începerea unui nou loc de muncă

Începerea unui nou loc de muncă

 

Felicitări! Ați primit postul, dar considerați primă zi drept o prelungire a interviului. Prezentați-vă ca profesioniști, prezentabili și bine informați. Începerea unui nou loc de muncă este intimidantă pentru toată lumea. Amintiți-vă că v-au oferit slujba, astfel încât ei simt că sunteți cei mai potriviți pentru companie și pentru echipă. Dacă sunteți încă agitați, citiți ghidul nostru de mai jos pentru a face o tranziție liniștită la noul dvs. post.

 

O lună sau două de zile este o perioadă lungă pentru a aștepta să începi; poate doriți să păstrați legătura cu noul dvs. angajator înainte de a începe. Ei chiar vă pot invita la birou sau la o întâlnire de echipă pentru a vă cunoaște cu viitorii colegi. Dacă da, faceți un efort să vă faceți apariția. Deși angajatorul dvs. ar trebui să aibă o idee despre ceea ce puteți oferi din interviul dvs., primele câteva zile într-o nouă poziție vor avea o influență și mai puternică asupra modului în care vă vor percepe. În mod similar, în prima zi, unul dintre manageri ar trebui să creeze un mediu primitor, susținător și ar trebui să fie dornic să facă o impresie bună asupra ta.

 

Cum să faci o primă impresie bună încă din prima zi

Indiferent dacă sunteți absolvent, manager sau CEO, prima zi într-un nou loc de muncă poate fi descurajantă. Fără îndoială că doriți să faceți rapid impresia potrivită și că o nouă strategie de succes va ajuta să faceți acest lucru.

 

Cinci sfaturi utile pentru a vă ajuta să faceți o impresie rapidă și de durată în prima zi:

  • Veniți mai devreme și fiți prezentabil/ă: tratați prima zi aproape ca și interviul; dovedește noului tău șef că a luat decizia corectă.

  • Amintiți-vă numele oamenilor: Stabiliți un plan de localizare și puneți numele oamenilor în diferite poziții. De asemenea, notați numele persoanei cu care veți avea contacte regulate, cum ar fi recepționistul. Salutați persoanele după nume și folosiți numele lor atunci când conversați pentru a ajuta la încorporarea acestor informații. Veți construi raporturi în același timp - bonus suplimentar. Este inadecvat să te plimbi în jurul unui birou pentru a-ți întâlni toți colegii și să-ți amintești că toată lumea din birou a făcut același lucru.

  • Întreabă-l pe șeful tău întrebări inspirate: aceasta este o extensie a unei prime impresii, astfel încât să se țină de subiectele de afaceri. Colegii, echipele sau personalul de asistență vor putea să-ți arate aparatul de cafea.

  • Ascultă, ascultă, ascultă: În primele etape ar trebui să asculți mult mai mult decât să vorbești. Luați notițe bune, de calitate, pentru a vă ușura sarcinile - vor fi multe informații de învățat într-un timp scurt.

  • Fii rapid să observi și încet în judecată: nu judeca rapid oamenii sau situațiile.

 

Pe termen lung

Păstrați-vă concentrarea asupra a ceea ce este important: păstrați descrierea locului de muncă la îndemână și revizuiți-o pe măsură ce vă puneți la curent. Reflectați asupra modului în care aflați legăturile dintre așteptările dvs și modul în care veți obține succesul.

 

PONT: Sunați-vă recrutorul pentru a-l informa despre cum a mers. Vorbiți despre persoanele pe care le-ați întâlnit, proiectul și cum a decurs prima zi. Este important să adresați întrebările pe care le aveți în acest stadiu timpuriu, iar consultantul dvs. este în măsură să afle informații utile în numele dvs.

 

Dacă vă răzgândiți în prima zi

Dacă, în prima zi, simțiți că ați făcut o greșeală sau că pur și simplu nu vă înțelegeți cu noii colegi, nu intrați în panică. Adesea este nevoie de timp pentru a vă obișnui într-o companie nouă și mulți oameni au îndoieli, pe care le depășesc repede. Înainte de a vă adresa managerului, trebuie să așteptați măcar o săptămână întreagă, chiar două.

 

Cereți o întâlnire

Nu faceți greșeli majore ce v-ar putea risca locul de muncă. Oricărui manager îi ia timp pentru a reuși ca un nou angajat să se simtă confortabil, iar asta s-ar putea întâmpla pentru că ei nu au explicat cerințele postului în mod corespunzător sau poate le-ați interpretat greșit. Odată ce v-ați exprimat îngrijorarea și managerul dvs. v-a răspuns, veți putea lua o decizie în cunoștință de cauză cu privire la faptul dacă doriți sau nu să rămâneți.

Looking for a job

Sunteți în căutarea unui job?

Aflați care este următorul dvs. pas în carieră.

Căutați acum